Suck...

Too proud for cryin'
Didn't come here to break down
It's just a dream of mine is coming to an end
And how can I blame you?



Världen utanför, vad bryr vi oss om den?

Well, så kan jag inte säga för ''oss'' stämmer inte just nu. Det blir nog mera ''jag'' och ''dem'' istället. Man ska vara två, är ett gammalt talesätt eller något, och visst förstår jag det. Att bilda en enad front mot annat eller andra, att ha någon att stödja sig mot, att hämta sin styrka ifrån.

Att följa huvudet eller hjärtat, det är lite jobbigt ibland, för det är inte alltid det går ihop. Huvudet sa; "Men du är i ett stabilt, tryggt förhållande, stanna i det. Ni känner varandra, kan varandra, du har en framtid här." Och hjärtat sade något i stil med; "Men du är inte glad, du är aldrig glad numera, är det värt det?"

Men fy fan, jag vet inte! Jag känner mig så jävla in i helvete ensam just nu. Som om jag gjorde fel fast ändå inte? Som om jag är dum i huvudet.

Nej jag vet inte. Jag ska lägga mig och gråta en sväng tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0