Nora

Well love don't need a reason
She can pick you up
Or leave you bleeding
I've seen a strong man cry
I know the reason why
We all forgive, we all forget
We just keep believing



Marknaden i Nora var mysig som vanligt. Vi åt toast - som vanligt. Och köpte strumpor. Strumpor är jäkligt praktiskt att ha, och jag brukar ofta förlora mina, de försvinner. Undrar var de gömmer sig?

Jag är så sjukt sugen på att skaffa en hund ibland. Men Leia skulle inte gilla det, och jag har varken tid, råd eller ork just precis nu med en hund. Men en dag så... Är bra sugen på en Luna-hund. Alltså en engelsk staffe. Gärna en röd, eller en blå med vita tecken. Aja, en dag så. Den dagen är tyvärr inte idag och antagligen inte alltför snart heller.

Något annat jag är sugen på, men nog kan skaffa inom en inte alltför avlägsen framtid, är en tatuering. En av många som jag vill ha, haha. Men alla som jag är sugen på kommer jag inte ha, för jag tycker att jättemånga inte alltid är nice - iaf inte på mig - och jag vill kunna dölja den/dem.

Usch, just nu har jag så sjukt tråkigt. Då kanske man borde sova, men jag är inte trött alls. Score. Kommer antagligen lägga mig ner och läsa lite iallafall, fastän jag inte har lust. Sen lyssna på musik och förhoppningsvis somna så morgondagen kommer fortare.

Och så kan jag drömma om dig. Men det gör jag även i vaket tillstånd, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0