Snö!

Come to me
Make me believe
to you and your love again

Above the universe
Beneath the Great Eye
I shall desire you forevermore



Åh, det snöar! Kom några flingor på mig tidigare, runt klockan tre typ. Spännande. Jag tycker om snö, även fast jag hatar att att frysa och det inte går att cykla så bra i snö. Men fint är det. Mysigt.

Jag vet inte om det går framåt eller bakåt för mig just nu... Ibland känns det bra och ibland känns det mindre bra. Men det är väl vanligt antar jag...? Det är inte roligt när det känns som om det mesta i livet går fel... Det är inget att sträva efter och ibland vet jag inte hur jag ska ta mig ur det.

Saknar dig ofta. Väldigt mycket. Och det är svårt ibland, svårare än andra stunder. Ibland så är det 'no big deal' ungefär och ibland så är det bara så.. fruktansvärt jobbigt. Varje gång jag träffar dig är jag glad, det är mysigt och trevligt och bara bra. Men sen när du gått blir det jobbigare. Du kanske kan förstå varför? Kanske, kanske inte. Är glad när jag är med dig ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0