Mysig natt

Oh, I remember
You driving to my house
In the middle of the night
I'm the one who makes you laugh
When you know you're about to cry
And I know your favorite songs
And you tell me about your dreams
Think I know where you belong
Think I know it's with me



Notera hur sent det är, och att jag borde sova sedan ett bra tag, eftersom jag ska upp. Men jag är inte trött, och sov en sväng på eftermiddagen  - det är väl därför jag inte är trött antar jag. Förhoppningsvis är jag inte alltför död imorgon får vi hoppas. Eller tja, om bara ett par timmar.

Det är sent och på senaste tiden har jag bara klagat på de onda nätterna, men just nu mår jag faktiskt väldigt bra. Jag är allmänt belåten och nöjd och glad. Har gått och flinat för mig själv stora delar av dagen. Det känns väldigt bra, väldigt bra. Det kommer med all säkerhet komma dåliga dagar igen men just nu har det varit bra, och jag ska måna om den här lyckliga känslan och försöka hålla mig fast vid den ett tag, den är högst välkommen. När de dåliga tankarna kommer ska jag försöka dra fram det här och fokusera på det. Kommer inte alltid funka, men kanske funkar det ibland och ibland är bättre än aldrig.

Du är så fin. I've told you so, and I'll tell you again and again and again.

Titeln på dagens inlägg är för övrigt lite random. Bara för att symbolisera min allmänna belåtenhet. Och för att Leia har varit supergosig idag och nyss satte sig en sväng i mitt knä. Hon börjar bli en riktig knäkatt. Nej, nu ska jag dricka lite te och sova lite kanske. Hoppas imorgon också blir en bra dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0