Beslut

I've tried to get you off my mind
I've tried to play my part
But every time I close my eyes
You're still inside my heart

Why can't I laugh?
Why must I cry
Every time we say goodbye?
Why does it rain
Here in my heart
Every day that we're apart?
Why can't it be
Just you and me
What will it take to make you see?


Ibland undrar jag om jag som person framstår som självsäker och rent allmänt säker på migsjälv? Kan det vara så knasigt?  Okej, jag hade mycket, mycket sämre självkänsla, självförtroende osv när jag var yngre. Det har onekligen blivit mycket bättre, det är sant. Och ibland så försöker jag framstå som mera självsäker än vad jag egentligen är. Är faktiskt osäker på väldigt mycket. Förstår folk faktiskt det...? Det är inte alltid försäkringar om att "men det blir bättre" etc hjälper. Ibland så...

Suck. Jag tycker om dig. Så väldigt, väldigt mycket. På extremt kort tid har du blivit väldigt viktig för mig. Om det kanske skrämmer dig kan jag förstå, faktiskt. Det skulle nog skrämma ganska många.

Well well. Nu ska jag bara stå fast vid mitt egna beslut så hoppas jag att jag kan göra det. Får helt enkelt ge mig fan på det antar jag. Eh, det är jag inte alltid så bra på. Men denna gång så måste jag nog, för min egen skull. Ibland måste man göra saker för sin egen hälsas skull.

Vem sa att saker är lätta? Om någon sa det så ljög den personen. När det kommer till känslor är det aldrig lätt... Jag är kär i dig, och jag vet att du tycker om mig. Och du har lovat att du ska vara ärlig mot mig. Well, can't really ask for more, can I? That's all I need of you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0