Happiness

There's a time for everyone
If they only learn
That the twisting kaleidoscope
Moves us all in turn
There's a rhyme and reason
To the wild outdoors
When the heart of this star-crossed voyager
Beats in time with yours



Åh, jag är på sjukt bra humör just nu. Det är nästan läskigt så glad som jag känner mig. Åh, åh, åååh. Rent sinnessjukt. Väldigt, väldigt ovanligt bra humör. Har lust att stanna upp... och bara njuta av det. Vilket jag faktiskt har gjort flera gånger idag redan. Såg ut som Balzac, som Ange brukar säga. Vilket betyder ungefär 'very very happy face' som hennes och Eks katt alltid har typ (därav se ut som Balzac).

Savor the moment because it will not last, nothing does. Men jag gillar sådana här tillfällen, när man har något man kan vara lite mera geniunt glad över, som man kan dra fram och ha när man mår lite dåligt.

Det känns bra att vara glad. Haha, det enda dumma är väl att jag skrattat och så såpass att jag har lite ont i ansiktet! Var på sista spexföreställningen - sista för denna produktion. Såg sista som var i mars och de har inte kört sen dess, detta var nollföreställningen eller något sådant, sista innan nästa produktion. Ah, så sjukt bra spex. Så grymt roligt var det. Awesome it is. Och nästa verkar ju bara super, ska helt klart se det med!

Hm, jag har kanske inte nämnt varför jag är så glad idag som jag är? Well, inget särskilt egentligen, vaknade väl på rätt sida. Eller så kanske det är något särskilt... Who knows? (Well I do, that's besides the point).

Du är för övrigt bara rent allmänt sjukt snygg. Bland annat.

Och klockan tickar iväg så det är sängdags för mig sedan länge. Sweetest Dreams!



Kommentarer
Postat av: Robin

Kul att höra att du är så glad! :D

2010-09-23 @ 09:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0