2011

Happy new year
Happy new year
May we all have a vision now and then
Of a world where every neighbour is a friend
Happy new year
Happy new year
May we all have our hopes, our will to try


Det är inte så att jag glömt bort min blogg, har bara inte känt för att skriva något direkt. Skulle mest bli massa klagande och jag hade tänkt skriva när jag hade något mera positivt att skriva.

Men nu är det nytt år! Heja 2011. Hade en mysig nyårsafton med Ange, Ek, Jozza och Svan. Vi åt tacos, spelade galenpanna, åt mass snacks och körde singstar. Trevligaste på många år faktiskt. Roligaste om inte annat. Dock så kände jag mig aaaningen utanför när folk pussades på tolvslaget. Oh well, haha, det var awesome ändå.

Få se, nyårslöften? Icke. Haha, ser inte direkt meningen med det. Många lovar att sluta röka och sånt men jag har inget sådant att lova. Vet vissa som lovat att inte äta godis och sådant med.. Eeh. Gooodis. Okej, läsk är en större last men ändå.

Jag har inga löften men ett par önskningar för detta år.
1. Få ett jobb (det är ett plus om det är någorlunda bra betalt och trivsamt)
2. Få en början eller ett avslut

Hmm, det sista makes no sense antar jag? Well, det behöver det inte egentligen. Början på något nytt eller avslut på något annat... så kan man med uttrycka det. It's either way. Det behöver inte ske direkt, men jag skriver ner det här för att ha det i huvudet under året, eftersom jag brukar läsa igenom äldre inlägg ibland. Men det blir nog bra. Var på sjukt bra humör igår kväll. Är fortfarande på br humör, men lite lugnare. Ser ingen början så det blir nog ett slut, kanske. Vem vet? Det känns så men det är sådant man får ta och acceptera. Och just nu gör jag det.. lugnt och värdigt - haha. Men just nu känns det bra. Jag tänker försöka möta nya året positivt och med tillförsikt. I will. I shall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0